Infinity

När jag är ute pch går med hundarna på hotellet lyssnar jag nästan alltid på musik i mobilen. Det händer ibland att jag blir helt fixerad vid en låt och lyssnar på den om och om igen. Jag har en otroligt bred musiksmak och lyssnar både på gammal och ny musik. Hur som helst låten som gick varm idag var Infinity , Guru Josh Project. Jag gick där mitt på vägen och smådansade då upptäcker jag att bil kör bakom mig och försöker komma förbi men jag hör ju inget pga av musiken. Så där satt de i bilen och såg på när jag smådansade på vägen, PINSAMT!!! Jag upptäckte dem till slut och jag gick till kanten så de kunde köra vidare och de vinkade och log :). 
Så kan det gå, thohej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0