JUL och REA

Mina dagar just nu bara rusar förbi. Det är mycket att stå i. Ett fullbokat hund & katthotell, julhandel och rea i butiken och snart flytt till det nya huset. Skönt nog har jag känt mig väldigt lugn. Man får ta en dag i taget helt enkelt. Vi firade julafton hos mina föräldrar i deras gulliga torp i Skogstibble. Det var sädår lugnt och lagom, skönt!! Min pappa är rolig prick tycker jag. Bjussar för det mesta på sig själv och skojar och skrattar. När vi kom till torpet såg min pappa ut så här:

 Hahaha, näsan blinkar! Typiskt pappa!!

Idag speedade jag upp REAN i butiken till 50% !! Dock ej DC skorna, på dem är det  25% REA.
Jösses vad jag fick springa men det var det värt!! Vi slog kassarekord!!! Det var kö till kassan nästan hela tiden. Så roligt!!
Nu kommer vårskorna snart så butiken måste tömmas så vill ni handla bra skor billigt ska ni passa på nu!!!
Snygga skinn/ mockastövlar som tidigare kostade 1200:- kostar nu endast 600:-, HELT CRAZY!!!

 


Kommentarer
Postat av: Cina

Lotta!! har du kvar dom bruna moccastövlarna på REAn, storlek 38 (om du inte har 38 så e det ok med 39) kan du lägga undan till mej tro i sådana fall kram Cina

2008-12-26 @ 18:45:00
Postat av: Mia

Halloj!! Ja du Lotta! Din pappa har alltid varit en spexare, mins när man var på ditt land!! Alltid var det något bus han hittade på. Han är go han din pappa!! Skickar ett par kramar från mig till PappaAnders.



Tänk om man hade råd då skulle jag köpa ett par av de bruna höga moccastövlarna!!! ur snygga!!!!



Kram till världens bästa kompis!

2008-12-27 @ 07:46:59
URL: http://hobbyfotografen.blogg.se/
Postat av: Mia

Halloj!! Ja du Lotta! Din pappa har alltid varit en spexare, mins när man var på ditt land!! Alltid var det något bus han hittade på. Han är go han din pappa!! Skickar ett par kramar från mig till PappaAnders.



Tänk om man hade råd då skulle jag köpa ett par av de bruna höga moccastövlarna!!! ur snygga!!!!



Kram till världens bästa kompis!

2008-12-27 @ 07:47:26
URL: http://hobbyfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0