Julklappsutdelning!

I fredags träffade jag mitt tjejgäng i Kungsängen. Vi har en årlig julklappsutdelning. En mycket trevlig tradition:). Min julklapp jag fick år var en väggkalender med lättklädda killar :). Jag har faktiskt aldrig haft en sån i min ägo förr. Hahaha, ja vad säger man, de är ju inte fula direkt.


Alla satt ju såklart och bläddra i kalendern och blev alldeles fnissiga. Den ska jag ha på väggen på kontoret i butiken sa jag. Så nu har jag satt upp den här och jag hoppas inte Bengt tar illa upp. Jag tror inte det för hans kropp är inte illa den heller :) han skulle platsa i kalenderna han med tycker iaf jag. 
Nu värdesätter jag såklart ett vackert inre mer, men ett snyggt yttre är ju såklart ett plus.
Efter julklappsutdelningen badade vi i en utomhus jacuzzi, riktigt nice!!

Lördagen firade vi Ella som fyller 15 år på måndag. Vi åkte in till den Thailändska restaurangen Kohphangang i Stockholm. En härlig oas i vintermörkret. Restaurangen är inredd som en thailändsk uteserveringen men lyktor och växter. Det blev riktigt lyckat.

3.jpg (30339 bytes)

Nu är det snart julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0