Kassarekord!

Idag var det Evas lördag att jobba och jag skulle jobba på hotellet, men efter gårdagens försäljning insåg jag att jag inte kunde lämna Eva ensam idag. Så Helena min klippa arbetade extra på hotellet och jag åkte in till butiken. JÖSSES, vad vi fick springa idag också. Vi sålde skor på löpande band, folk vad som tokiga :). Allt flöt på otroligt bra! Vi var båda spända när vi slog ut dagsrapporten och YES det var kassarekord. Vi stod båda och glädjedansade där bakom disken! Hon är allt bra Eva, jag är så glad att hon jobbar hos mig. Vi funkar så bra ihop och är ungefär lika knasiga!!
STOR kram till dig Eva. Du var så duktig idag i butiken, tack!!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej:)

Jag har bar läs pytte pytte lite i din blogg men förstog att du har en skoaffär :) Äre den ganska så ny? Vart har du öppnat den? osv jag har tusen frågor, har nemlgen lite funderingar på att öppna en skoaffär jag också. Så jag undarde om du har lust och orkar svara på min frågor så får du gärna skriva ett meil till mig :), så kan jag skriva alla frågor där ;)

Tack på förhand// Cecilia

2009-01-19 @ 11:41:12
URL: http://ciliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0