Flyttbestyr!

I helgen flyttade vi som sagt. Fasen vad prylar man har. Vi kånka och bar och det kändes som att huset aldrig tömdes. Men tomt blev det till slut. Nu har vi istället ett nytt knökfullt hus med kartonger och prylar huller om buller. Jaja, allt kommer på plats så småningom.  Tack snälla för flytthjälpen!

Jag har inte kopplat upp datorn hemma ännu så det blir nog inte så mycket skrivet här på ett tag, När jag jobbar i butiken och får några minuter över ska jag skriva vad som är på gång.
Angående utvecklingen av min verksamhet så har den vuxit sig allt starkare och idag hände ensak som jag gjorde mig ännu mera säker. Så länge man inte satsar hus och hem är det bara köra på! Berättar snart vad det är!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet jag vet!!!!



Satsa gumman det kan ju bara bli bättre!!! Hjälper dig gärna med fotografering m.m för lite god mat och något gott att dricka!!! :o)



Kramizar

2009-01-16 @ 06:33:32
URL: http://hobbyfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0