Nina!

Idag har varit en bra dag :). Jobbade i butiken och jag tycker att lördagar helt klart är det roligaste dagen att jobba. Dels är den lagom lång 10-15 och sen är alla kunder så avslappnade och trevliga. De flesta småpratar och har den där sköna helgkänslan i sig. En bra dagskassa blev det också och det är aldrig fel!!!

Nina min underbara barndomskompis kom till mig idag. Vi har känt varandra sen dagis. Vi gick på dagis ihop och sen skolan åk 1-9. Vi känner varandra utan och innan och vet allt om varandra. Det är så mysigt när hon kommer till mig i butiken. Jag tror hon alltid provar alla skor jag har i butiken och köper alltid minst 1 par. Hon är min butik stenhårt trogen . Hon köper aldrig skor någon annanstans. Jag har sagt åt henne att det är helt ok om hon gör det, men hon vägrar :).

Nina jobbar som företagssäljare på posten i Stockholm. Hon är så otroligt målinriktad och gör aldrig nåt halvdant. Hon har en otrolig fokusering. För några år sedan blev hon årets säljare på posten över hela Sverige!!!! Nu 2008 blev hon årets säljare i Stockholm och 3:a i hela landet, Imponerande, eller hur!! Hon drar in helt otroliga summor till posten varje år, vi snackar miljarder ( tror jag) snacka om en tillgång till företaget!

När jag stängde butiken gick vi och fika. Sen åkte vi och handla på Ica Maxi, lagade mat, åt och mös!!!

Tack Nina för en mysig dag, love you!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0