Vi får väl se!

Sitter här en stund medans jag dricker kaffe. Sen ska jag sätta igång och packa. På lördag går flyttlasset. Tiden har verkligen gått fort. Att ha en skoaffär med först julförsäljning och nu rea, ett fullbokat hund & katthotell, renovering och flytt samtidigt är inget jag rekommenderar.  Nu börjar iaf alla hundar och katter åka hem. På onsdag åker de sista hundarna och på torsdag de sista katterna. Lite vemodigt men skönt.
Nu kommer jag ju få en verksamhet mindre att ansvara för och direkt börjar det snurra i huvudet för att komma på nåt mer att göra, utöka med någonting. Och igår när jag målade tror jag att jag kom på vad det skulle kunna vara. Nu tänker jag bara på det och vill bara strunta i packningen och flytten och vill sätta igång och förverkliga det direkt.  Nu ska jag inte göra det utan väntar tills efter flytten. Då får jag också tid att tänka igenom allt flera gånger för att verkligen känna efter om det kan vara nåt. Vi får väl se!!

Längtar efter mina vänner! Åhhh, vad mycket kul vi ska ha 2009 :).

Kommentarer
Postat av: cina

vad vad vad.... tell me... jag blir jue nyfiken på din ide... kram kram

2009-01-05 @ 19:51:10
Postat av: Anonym

Haha, nä du får vänta lite. Men det handlar om att utveckla den verksamhet jag har. Kanske kommer på om några dagar att idén var kass :) Vi får väl se som sagt var. Men du får veta tids nog. Jag lovar. Kram

2009-01-05 @ 20:40:23
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida!

2009-01-05 @ 20:41:34
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0